Bromfiets, snorfiets en scooter

De diefstal van uw bromfiets, snorfiets of scooter kunt u bij ons online melden. Klik op onderstaande link om de diefstal van uw bromfiets, snorfiets of scooter te melden. (Let op, deze link opent in een nieuw venster)

Diefstal van bromfiets, snorfiets of scooter melden

Voor het aanmelden van uw bromfiets, snorfiets of scooter als zijnde gestolen, heeft u het kenteken en de meldcode nodig. De meldcode bestaat uit de laatste 4 cijfers van het chassisnummer. Deze staat vermeld als 'identificatienummer' op uw kentekenpapieren of kunt u opvragen bij uw verzekeraar. Zonder een juiste combinatie kenteken en meldcode nemen wij uw melding niet in behandeling.

Indien u uw bromfiets, snorfiets of scooter als vermist heeft gemeld staat uw voertuig onmiddelijk nationaal gesignaleerd. Na 2 weken vervalt dit signaal indien het niet is overschreven door het politie signaal.
Let op: U dient dus altijd nog aangifte bij de politie te doen zodat uw bromfiets ook internationaal gesignaleerd staat en de tijdelijke signalering niet vervalt.