De politie heeft drie verdachten aangehouden in een onderzoek naar gestolen en omgekatte voertuigen bij een bedrijf in Steenwijk. Het gaat om drie mannen uit Zwolle, van 32, 33 en 44 jaar oud. Vorig jaar werd hiervoor al een 23-jarige man uit Meppel aangehouden.
De zaak kwam in november vorig jaar aan het rollen, nadat de politie een inval deed bij een bedrijf aan de Oostermeentherand in Steenwijk. Het bedrijf kwam bij de politie in beeld na een tip over een gestolen auto die zich op het terrein zou bevinden. Destijds werd de 23-jarige man uit Meppel, die tijdens de inval aanwezig was in het pand, al aangehouden.

Lees hier het gehele artikel.

Bron: De Stentor

Rol VbV
Stichting VbV Derden is in deze zaak door het Openbaar Ministerie aangesteld als strafrechtelijk bewaarder.
In samenwerking met het Landelijk Informatiecentrum Voertuigcriminaliteit hebben wij  alle aangetroffen voertuigen en -onderdelen in kaart gebracht, geregistreerd en geïdentificeerd.