Aangifteproces Gestolen Voertuigen ontvangt AVc-ster

3 november 2016

Tijdens het AVc-café van 3 november jl. is de jaarlijkse Ster van AVc voor 2016 uitgereikt.
De eer was dit keer voor het Aangifteproces Gestolen Voertuigen (AGV).

AVc benoemt ieder jaar een 'Ster van AVc'. Dit kan een persoon of afdeling zijn die zicht bijzonder verdienstelijk heeft gemaatk, vanwege grote inzet, betrokkenheid, vernieuwde wijze van denken en wil tot samenwerking bij de aanpak van voertuigcriminaliteit.

Het AGV is sinds 1 december 2014 landelijk uitgerold, dit betekent één loket waar verzekeraars en politie nauw samenwerken.
Gedupeerden kunnen hier met één telefoontje zowel de diefstal van een gekentekend voertuig (m.u.v. brom- en snorfietsen) melden, als aangifte doen bij de politie. Hierdoor staat het voertuig veel sneller - namelijk binnen 2 uur na de melding - nationaal en internationaal gesignaleerd.
Ron van den Ploeg, Ilona Klein en Dave van der Veen hebben de wisselbeker in ontvangst genomen. De AGV-ers zijn erg blij met deze prijs. Een waardering op z'n plaats!

AGVnieuws

Hélène Minderman is Securety Professional van het Jaar

1 november 2016

Tijdens de Amsterdam Security Conference, die vandaag plaatsvond in RAI Amsterdam, is Hélène Minderman van Transport en Logistiek Nederland gekozen tot Security Professional van het Jaar. Deze tweejaarlijkse verkiezing is een initiatief van de Vereniging Beveiligingsprofessionals Nederland en bedoeld om bijdragen aan het vakgebied te stimuleren.

Lees meer: http://beveilingnieuws.nl/nieuws/helene-minderman-is-security-professional-jaar