Meld Misdaad Anoniem

Vermoeden van criminaliteit in de mobiliteitsketen en dan?

Heeft u een vermoeden van verzekeringsfraude of heeft u informatie over mogelijke misstanden van malafide praktijken op het gebied van voertuig- of vaartuigcriminaliteit? Denk hierbij aan handel in gestolen voertuig- en vaartuigen en -onderdelen, het omkatten van voertuigen en de import en doorverkoop van (schade)voertuigen waarvan de herkomst niet duidelijk is of die slecht (verkeersonveilig) zijn hersteld.

Waar kunt u mogelijke misstanden melden?

Er kunnen redenen zijn waarom u niet naar de politie kunt of durft. Een lastig dilemma, maar Meld Misdaad Anoniem biedt hiervoor een vangnet. Stichting Meld Misdaad Anoniem (M) is het onafhankelijke meldpunt waar u anoniem informatie kunt geven over voertuig gerelateerde criminaliteit en fraude.

Kijk voor meer informatie op: www.meldmisdaadanoniem.nl of bel naar 0800 – 7000. M. is zeven dagen per week bereikbaar. Op maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 22.00 uur en in weekenden en op feestdagen van 10.00 tot 18.00 uur. Daarnaast is het mogelijk om 24/7 online te melden in een beveiligde omgeving.